WhatsApp
FBM Estetik

Refakatçi Politikası ve Kuralları

1. Refakatçi Politikamız

Tedavi ve bakım sırasında hastaya yardımcı olmak üzere; mevzuatın, Tıp Merkezimizin imkânlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, tedaviden sorumlu doktorun uygun görmesine bağlı olarak, hastanın refakatçi bulundurma hakkı uygulaması Tıp Merkezimizde mevcuttur. Hastalarımızın sağlığı ve mutluluğu açısından bu hakkın nasıl ve ne zaman kullanılacağı Tıp Merkezimizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak gerçekleştirilmesi temel politikamızdır.
    Hastalarımızın sağlığı ve mutluluğu açısından konu hakkında bize yardımcı olmanızı ve Tıp Merkezimizn refakatçi politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde hastanıza refakat etmeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.

2. Refakatçi Kuralları

    • Tıp Merkezimizde refakatçilerin kalması için uygun koşullar sağlanmıştır.
    • Hastanıza refakatçi gerekip gerekmediği konusunda doktorunuz sizi bilgilendirir.
    • Hastaların yanında bir refakatçi kalmasına izin verilir.
    • Refakatçi için, refakat kartı verilir. Refakatçi Tıp Merkezimizde bulunduğu süre boyunca refakatçi kartını görünür şekilde kullanmalıdır. Refakatçi kartı başkası tarafından kullanılmamalıdır.
    • Refakatçi, Tıp Merkezimizin tüm kurallarına uymalıdır.
    • Refakatçi, Tıp Merkezimize ait eşya, malzemeleri temiz ve düzenli kullanmalıdır.
    • Refakatçi, hastalarının bakımına doktorun ve hemşirenin izin verdiği ölçüde yardım edebilir.
    • Refakatçi, hastanın güvenliği açısından doktor ve hemşirelerin bilgisi dışında herhangi bir uygulamada bulunmamalıdır.
    • Refakatçi, hastasının yanından ayrılacağı durumda ve refakatçi değişimlerinde hemşireye haber vermelidir.
    • Refakatçi, ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını Tıp Merkezimiz dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemelidir.
    • Refakatçi, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya yiyecek ve içecek vermemelidir.
    • Size ve hastanıza huzurlu bir ortam sağlayabilmemiz için, hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmamanız, gürültü yapmamanız gereklidir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması gerekmektedir.
    • Tesis, hasta ve çalışan güvenliği açısından, odalarda, elektrikli ocak, kettle (su ısıtıcısı), ve çay-kahve makinası gibi cihazların kullanılmaması gerekmektedir.
    • Sağlık personelleri tarafından verilen hasta bakım eğitimi kurallarına uyulmalıdır.
    • Tıp Merkezimizde yemek için ayrı ücret ödemeden sabah kahvaltısı 07:00’de, öğle yemeği 12:00’da, akşam yemeği 17:00’da odanıza verilmektedir.
    • Refakatçiler, güvenlik açısından yanlarında fazla miktarda para ve değerli eşya bulundurmamalıdırlar.
    • Refakatçiler Tıp Merkezimiz içinde tütün ve alkol kullanmamalıdır.
    • Acil durumlarda,  tahliye alanları ve acil çıkış noktaları her katta tabela kroki ile gösterilmiştir.
    • Görüş Öneri, teşekkürlerinizi “Hasta Hakları Birimi”, “Dilek – Öneri Kutuları” veya Web sayfamızda bulunan “Görüş ve Öneri” kısmı aracılığı ile iletebilirsiniz.

Son Güncelleme: 2024-11-14 14:43:58
KAPAT
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Müşteri Aydınlatma Metnini okudum, anladım. Kişisel verilerin işlenmesine, paylaşılmasına, gerektiğinde başvuru, düzeltme ve silme hakkım olduğunu anladığımı beyan eder, aydınlatılmış açık rızam ile onay veririm.
5ZDmOF
KAPAT
DOKTORA SOR